perjantai 30. marraskuuta 2012

VR - Venaile Rauhassa.

Terveisiä jostain Malmin huudeilta.

Eilen oli koululla Joulujuhla, aivan upea lauluesitys ja hyvin erilainen teatteriesitys. Ruoka oli hyvää ja tunnelma kohdillaan. Joulumuori oli ihan hiukea!

Valitettavasti lähtö kotiin tuli melko aikaisin, tänään lähti juna klo 06:05 kohti Helsinkiä.

Helsingissä alkoi klo 10 liiton toimikunnan kokous (näitä aikuisten kokouksia), kello on tällä hetkellä tasan 11 emmekä ole vieläkään päässeet Pasilan asemalle asti.

Pasilassa kannattaa kuulemma vaihtaa kulkuneuvoa, matka Pasilasta Helsinkiin tulee kestämään noin puoli tuntia. "Mikäli siis pääsemme Pasilan asemalle." Öö.

Että niin, lunta on näköjään pidellyt.

Huomenna olisi suunnitteilla reissu Ikeaan & Ideaparkkiin. Pelkään vaan että tää järkyttävä keli pilaa koko reissun! Ei tämmösellä säällä uskalla mihinkään lähteä. Vaikka mies on tottakai tästä eri mieltä. Ihme lappilainen.

Tänään ei Tampereella ollut vielä lunta yhtään.. Eikä Porissa. Täällä Helsingissä nyt on tää katastrofi. 

Miten täältä kotiinsa pääsee?!

tiistai 27. marraskuuta 2012

Oriflametuotteita arviossa.







Pienimuotoisessa arviossa vasta lyhyen käytön jälkeen seuraavat mömmöt:

- Suihkugeeli vadelma-minttu

- Fruit cocktail - käsirasva

- Naamarasva

- Kuoriva palasaippua vartalolle


Kuoriva saippua vartalon iholle



Kuoriva palasaippua vartalolle. Ihan kauheata pashkaa. Haisee ihan hirveälle myrkylle, lipsuu kädestä eikä kyllä kuorinnoista ole tietoakaan. Seassa on muka jotain kuorivia juttuja ja saippua nystyrät muka kovin kuorivat mutta ei. Nystyrät kuluivat kahdella käyttökerralla ja perussaippuanakaan tätä ei viitsi käyttää, haju on niin tyrmäävä.
Arvosanaksi ihan rehellinen nolla.
Ei tainnut olla Anzunkaan suosikki, täällä hänen kirjoituksensa tuotteesta.
Hintaa 3,90e.







Minttu & vadelma - kuoriva suihkugeeli oli sitten taas vastapainoksi aivan ihana! Minttu ei tuoksunut tuotteessa varsinaisesti, toi kuitenkin tuotteeseen raikkautta & viilentävää meininkiä. Vadelma taas tuoksui aivan taivaalliselta! Kuin tuoreista vadelmista tehtyä mömmöä imppaisi, ahh. Kuorivuuteenkiin oon ollut tyytyväinen. Kuorii kevyesti mutta kunnolla, sopii herkkänahkaisellekin. 
Hintaa 6,90e.


Minttu & vadelma -kuoriva suihkugeeli (Jumbo)
Käsivoide 


Käsirasvaan olen myös ihastunut ihan vallan. Tuoksu on hedelmäinen, raikas ja sellainen suloinen. Rasva on hyvää jokapaikanrasvaa, kuivuu nopeasti, on enemmän geelimäinen kuin rasvainen. Hintaa 6,90e mutta itse ostin kyllä hintaan 1,90e alesivulta.











Ja vielä ihan hyvä peruspäivävoide. Ei ihan riitä kosteuttamaan mun koko nassuani mutta oon välillä lisännyt tämän päälle decubalia tosi kuiviin kohtiin (kulmakarvojen alla oleva iho?! :D). Kuivahtaa nopeasti ja sopii ainakin tämän hetkisen meikkivoiteen alle. Neutraali tuoksu.
Hintaa 6,90e, ostin alennuksessa.

Kosteuttava päivävoide

Toimettomuuden loppu!

moped.fi
Oujee!

Mun toimettomuuteni & tuottamattomuuteni loppuu!

MÄ PÄÄSEN TÖIHIN!


Wou wou wou! Miten helpottunut ihminen voikaan olla, ette usko! Samaan paikkaan kun kesällä, sossun sijaiseksi sairaalaan. Joukkoon mahtui suosikkiosastotkin, oioi.

Rupesi tämä toimettomuus ahdistamaan niin paljon, että lupasin kandiohjaajalleni tehdä sen tutkielmani valmiiksi alkukevään aikana ja varasin ajan opinto-ohjaukseen. Mutta saa nyt sitten nähdä miten niiden kanssa taas käy, heh.

Kun toisaalta kiinnostaisi opiskella, ala saattaa olla oikea (en ole vielä varma) ja näin, mutta sitten taas kärsin kauheasta motivaation puutteesta ja neuvottomuudesta kurssiuudistusten keskellä. En tiedä mikä kurssi minun tulisi käydä seuraavaksi, miten, missä ja milloin. Jotenkin olen aivan hukassa. Toivottavasti opinto-ohjauksessa asiat selviävät edes hiukan eteenpäin.

575043_491268314227875_832614705_n_large
We <3 it!

Opintopsykologillekin menin varaamaan ajan, kun olin niin ahdistunut näiden asioiden kanssa. Olen nyt käynyt hänen puheillaan kaksi kertaa, seuraava kerta on kahden viikon päästä. Jos on jumia opinnoissa ja on mahdollisuus tämmöseen niin suosittelen! Todella voimaannuttava ja tsemppaava ihminen. Oon saanut hyviä neuvoja ihan siihen, millä keinoin voisi saada tehtäviä eteenpäin sekä sitten ihan tsemppiä itseni armahtamiseen. Aina ei tarvitse painaa täysillä, joskus on ihan oikein etsiä hetki itseänsä ja miettiä seuraavaa siirtoaan. En ole luonnostani kovin armollinen itselleni.

http://www.mtv3.fi/helmi2005/tulosta.shtml/630656

Loppuvuodeksi on ainakin nyt sitten töitä tiedossa, viikko siinä on välissä vapaata mutta se sopii paremmin kuin hyvin, kun on sillä viikolla luentoja amk:lla.

Tänään tapaamaan Ystävää kaupungille, sitten opiskelijoille kahvihetkeä pitämään. :)

http://www.syyslahti.fi/

Hauskaa tiistaipäivää!

maanantai 26. marraskuuta 2012

Söpöä maanantaita!

Maanantaita!

Rankka viikonloppu taas takana, liiton hallintoelimen kokouksessa kului lauantaina & sunnuntai. Lauantaina lähdettiin matkaan klo 6 junalla ja sunnuntaina kotiin klo 20. Kokoukset olivat aivan ennätyspitkiä ja välissä oli tietenkin taas sitä virne naamalla kulkemista & ystävällisen ihmisen esittämistä. Kuluttavaa! Oli kuitenkin todella mielenkiintoista ja jännittävääkin, äänestettiin kovin ja puheenvuorot olivat kiinnostavia. Ja ruoka oli herkullista! Onneksi tämä otetaan kuitenkin uusiksi vasta ensi vuoden huhtikuussa.

https://kielikompassi.jyu.fi/puheviestinta/tietomajakka/maja_viestintaryhmassa_kokoustaidot.shtml


Perjantaina oli aivan ihana ilta, käytiin miehen retaleen kanssa Amarillossa safkalla ja sitten haettiin herkkuja kaupasta ja tultiin kotiin katsomaan Mr & Mrs Smith. Töistä tullessaan ukkeli toi mulle sydänsuklaata, hih. :')

Ja sitten kivasti söpöiltiin ja puhuttiin toisistamme nättejä asioita. Aww!

https://twitter.com/AWWArchitects

Loppuviikonloppu menikin ihan herkistyneenä kaikesta perjantaina kuulemastani. En ole koskaan pitänyt itseäni sen erikoisemman näköisenä, ajatellut enemmänkin olevani sellainen kompromissityttöystävä. Paremman puutteessa kelpaava. Mulla on aika paljon kaikenlaisia kummallisia omia juttujani ja saan kilareita milloin mistäkin. Edellisessä suhteessa tuli harvinaisen selväksi, ettei mun kanssani voi elää ja samalla pysyä tasapainoisena, ja että ilman meikkiä näytän mieheltä.

http://favim.com/image/47276/

Yksin ollessani haaveilin, ettei kenenkään enää ikinä tarvitsisi olla kanssani sen takia, ettei saa parempaa tai nätimpää ja hoikempaa. En kuitenkaan ikinä uskonut sellaseen.

Ja sitten eteeni astelee tuollainen hullu Lappilainen. Joka puhuu mulle päivittäin asioita, joita en edes villeimmissäni unissa olisi osannut kuvitella kenenkään koskaan mulle sanovan.

We <3 it

Huh huh. :D

Ja plussaahan toki on, että mä voin sydämeni pohjasta sanoa tykkääväni ja arvostavani tuota pähkähullua ukkelia. :)

http://loveniko.com/?p=1619



Kiitos & anteeksi! :D Parashan tästä on nauttia nyt, ei tämä tällaisena tule koko loppuelämää jatkumaan. (; Kyllä mä oikeasti tiedän, vaikkei tää aina siltä näytä.

Kyllä meilläkin välillä poljetaan jalkaa aikalailla. :D

Kaikenlaista kanssa. Söpöä maanantaita vaan sinnekin!

torstai 22. marraskuuta 2012

Suklaata naamariin.

Taas näitä uusia naamamömmöjä...

H&M:n suklaanaamio!





Kosteuttava naamio, jossain kohtaa lukee myös että syväpuhdistaa.

Maski on paksuinta, mihin olen koskaan ikinä törmännyt. Ja niin suklaista! Ei tätä usko ellei itse kokeile, hahah. :D 

Naamassa ja varsinkin kaulalla kihelmöi tai jopa ehkä kirvelee hiukan. Lopputulos on hyvä, fiilis on kosteutettu ja ravittu. En usko että tämä kovin syvälle ihokerroksiin vaikuttaa, mutta ainakin pinnan saa niin pehmeäksi ja ihanaksi että täydestä menee.

Hintaa tällä on muistaakseni n. 1e.

Tää on mun vakiohemmottelutuotteeni ennen kaikkia suuria juhlia. :) Tänään illalla on meiän opiskelijayhdistyksellä peräkkäin 2 merkittävää tapahtumaa joita emännöin, joten suklaanaamio pääsi taas kuvioihin. 8)



keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Pomodoro & uusi meikkivoideihastus.



Päivät ovat pitkiä kun hengailee vaan. Olen koittanut saada noita kouluhommiani pulkkaan, avasin kanditiedostonikin, luin sen huolella läpi ja kirjoitin johdatoon lisää tekstiä. Kuulostaa helpolta mutta tämä vaatii useiden kuukausien valmistautumista ja itsensä tsemppaamista!

kasvikset.fi
Otin käyttöön tuon Pomodoro-tekniikan. Tehdään 25 minuuttia, pidetään 5 minsan tauko ja tehdään taas 25 minuuttia. "Tomaatteja" eli 25 minuutin jaksoja voi tehdä niin monta kun kestää, vaikka vain sen yhden ainoan. Muita vaatimuksia ei ole, kun että edes ajattelee asiaansa sen 25 minsaa. Ja jossain kohtaa pidetään pidempi tauko. Jokaisen tomaatillisen jälkeen myös kirjoitetaan mitä on tullut tehtyä. Kuulostaa niin yksinkertaiselta, mutta toimiihan tuo. Eikä muuten kai olisi niin tunnettu ja suosittu, ellei toimisi jollain jännällä tavalla. 
Tomaattiohjelma: http://mytomatoes.com 




Vähän vähemmän asiallisiin asioihin: Uusi meikkivoideihastus! Avonin Ideal Flawless, invisible coverage cream-to-powder foundation. Puuterirasiassa, levittäessä koostumus on ihan kuin meikkivoiteessa. Peittää hyvin! Sain tämä Ystävältäni, jolle väri ei sopinut, joten en tiedä hinnasta. Näyttää kalliilta tuotteelta. :D Odotan tarjousta, tilaan sitten lisää. Levityssienen saa puuterirasian salalokeroon talteen. Olen koukussa!

http://avonshop.co.uk/shop/larger_image_popup.asp?profile_number=2222293&name=Avon%20Ideal%20Flawless%20Pressed%20Powder



Oriflamen tuotteista tässä vaiheessa sen verran, että vartalovoidetta on tullut läträttyä. Vesimeloni & aloe vera - vartalovoidetta siis. Tuoksuu raikkaalle, kuten olettaa saattaa. Tuoksu on melko mieto eikä mun mielestäni tunnistettavissa meloniksi tai aloe veraksi. Ihanan raikasta, geelimäistä mutta paksua rasvaa. Mää tykkään!


Vielä loppuun:





Alaston totuus.

Satakunnan Kansa kirjoitti eilen: Alaston totuus leviää verkossa.

Tyyliä metsästämässä - bloggarilta paloi käpy! Ja asiaahan hän kirjoittaa. Ihan uskomatonta miten ihmiset osaavat olla ilkeitä, kenelläkään ei ole oikeutta tulla toisen kuvan alle ehdottamaan laihduttamista tai kuvanmuokkaustaitojen kehittämistä.

http://www.dailylife.com.au/news-and-views/dl-opinion/our-obsession-with-plus-size-role-models-20120723-22k1c.html


Itsehän olen hiukan väärä henkilö avautumaan meikittömyyden puolesta, kun en julkisilla paikoilla ilman pakkeleitani liiku. Enkä nykyään pahemmin edes kotonani, en ole vielä sisäistänyt että minusta voisi pitää ilman sotamaalauksianikin. Traumat jäänyt entisestä elämästä, kun riidat olivat vielä tulisia ja ilkeily päivittäistä. Ehkä vielä jonain päivänä täältä nousen. (;

Muuten olen siis itseni kanssa ihan sujut. :D Aina sanotaan ihmisen olevan onnellisempi, kun on sujut itsensä kanssa. Ja ihan tosihan se taitaa olla. Kun elää ajatuksella, että tässä minä olen ja tällaisena, ota tai jätä. Itseni otan. Tällaisena.

Mulla ei ole pokkaa lähteä tähän alaston totuus-haasteeseen, onko sulla? (;

maanantai 19. marraskuuta 2012

Oriflame 15/2012

Eka Oriflame-tilaus noudettu!

Itselleni paketista sain...


- Suihkugeeli vadelma-minttu
- Deodorantti vadelma-minttu
- Fruit cocktail - käsirasva
- Silmänympärysgeeli
- Naamarasva
- Kuoriva palasaippua vartalolle
- Aloe vera & meloni - palasaippua
- Tea tree & mandariini - palasaippua
- Monitoimirasva
- Aloe vera & meloni - vartalorasva

Oioioiii 8)

Ystäville paketista tuli...


-  Käsisaippua kookos & kaura
- Vartalorasva kookos & kaura
- Puuteri
- Miniripsari
- Kynsilakkoja


Jos joka näistä mietityttää niin laittakaa kommenttia, voin koittaa jotain niiden toimivuudesta sanoa myöhemmin. (; Ja varmaan näistä muutenkin jotain vielä avaudun. Ainakin osasta. Ehkä.

sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Viikonlopun kertaamista.

Maanantaita kansalle!

Eeppinen viikonloppu takana. Pidettiin liiton porukalla meiän vuoden suurin tapahtuma, sitten lähdettiin koko 100 hengen porukalla risteilemään. Tapahtuma meni aivan nappiin ja risteilylläkin oli melko kreisi meininki. Perjantai meni reissatessa, kokoustaessa ja stressatessa. Yöllä nukuin 1,5 tuntia ja lauantaiaamuna tidii klo 8 oli oltava laittamassa mestoja kuntoon. Klo 8-12 & 12:30-18 roudattiin lähes taukoamatta kamaa edes & takas ja ryntäiltiin paikasta toiseen kaikenlaisilla jännillä asioilla.

Ja kun vihdoinkin tapahtuma oli pulkassa, ihmiset ulkona ja tunne mahdollisesta välittömästä väsymyskuolemasta, olikin aika iloisesti lähteä kohti satamaa. Järjestäjäporukkaan kuuluminen tarkoittaa tottakai kaikkien ihmisten kanssa bondaamista, fiilisten tiedustelemista ja tekovirneen jatkuvaa ylläpitämistä. Joskus 2 aikaan voimat vaan loppuivat kesken ja poistuin hissunkissun hyttiini nukkumaan. Ougaad, vihdoinkin.

http://www.rantapallo.fi/matkatoimistot/viking-line/

Sunnuntaina katsottiin porukalla ihan mahtava leffa: Kovasikajuttu.

http://kovasikajuttu.fi/en/about-the-band/discography

Suosittelen katsomaan, melko avartava kokemus alalla jonkin aikaa työskenneellekin. Aivan ihana hyvänmielenleffa! Elokuvahan kertoo siis dokumentaarisesti kehitysvammaisten miesten punk-bändistä Pertti Kurikan Nimipäivät. Elokuvassa puhutaan suoraan, katsojan on kohdattava vaikeita asioita, kuten kehitysvammaisten henkilöiden kokemuksen siitä, että heidän vapauttaan rajoitetaan ja ettei heitä ymmärretä. Bändin lyriikoihin kannattaa tutustua, aika kovaa kamaa. 


Päättäjä on pettäjä
Pettäjä on päättäjä
Kun ei meistä kehareista
tippaakaan välitä
~ PKN - Päättäjä on pettäjä ~


Kaikesta huolimatta elokuva on aivan hulvaton ja siinä esiintyvät tyypit aikamoisia sankareita. :D Tulisivat Poriin, olisi kyllä todella hienoa päästä kokemaan livenä näitten tyyppien meininki!


Miks ei kukaan ymmärrä että mä en tykkää sellasesta
Kun kaikki paikat aina pitää siivota
Pitää siivota käytävät ja vessat ja olohuoneet
Ja ei saa mennä tietokoneelle
~ PKN - Miks ei kukaan ymmärrä ~


Tuli ihan ikävä takaisin näiden ihmisten pariin, aikamoisia murupuppeleita.


Sunnuntaina pääsin vihdoinkin kotiin väsymys- ja mahakipukuoleman partaalla niin mulla oli vastassa siivottu koti, valmis ruoka ja ruusukimppu. Ah, voiko tän paremmin olla? <3

http://www.silvernet.fi/Sydaen-syrjaellaeaen-iso

perjantai 16. marraskuuta 2012

Bik Bok Poriin!

Mä bongasin uutisen meiän koulun henkilökunnalle (miksi se tulee mulle?!) tarkoitetusta sähköpostista!

Bik Bok tulee Poriin!

... Vuonna 2014. Loppuvuodesta. :D Hahah.

DK GoldfingerDK BettyDW LizTT BeatsKP PineTT TanjaTL SaraBT Bubble

torstai 15. marraskuuta 2012

Telttapaita, aah.

Uusi paita, jee!

River & Co:n tyhjennysmyynnistä 10e! Ihana Soya Concept-merkkinen löysä telttapaita! <3

Kun sovitin tätä niin ukkeli oli sitä mieltä että tää on liian iso, mä olin aivan haltioissani että ei, ei ku tää on ihana teltta! Hahah. Ah, vihdoinkin saa olla vetämättä vatsaa sisään ihmisten ilmoilla.





Tärkeääkin tärkeämpää pohdintaa.

Koska minua odottaisivat koiran ulkoiluttaminen, peiliin katsominen sekä lapsen asemaa päihdeperheen auttamisketjussa käsittelevän esseen kirjoittaminen, minulle tuli yhtäkkiä kovin suuri into ruveta miettimään mitä tarjoan tuparibileissäni juhlaväelle.

Pidetään siis kahdet tuparit, ensimmäiset bileväelle, seuraavat minun perheelleni. Miehen perhettä kestitään sitä mukaan kun tänne asti pääsevät raahautumaan. Kaveritupareihin on kuitenkin tulossa myös sieltä pidemmältä porukkaa.. Ainakin näillä näkymin. Voi olla että kaikki peruvat kun tajuavat mitä tänne asti tuleminen sekä täällä oleminen maksaa. Kaikki kun eivät ihan mahdu kainalomajoitukseen, vaikka tilaa onkin.

Tarjoilujen laita riippuu tietenkin vähän siitä, tuleeko porukka suoraan pitkältä matkaltaan tänne meille vai ovatko täällä jo esim. aamulla ja näin. Jos oikein ruoka-ruokaa pitää ruveta tekemään niin eiköhän mene tuolle tortilla-osastolle. Se ainakin olisi sillai helppoa, että kaikki saa tunkea sinne leipäänsä mitä lystää.

Jos saa tehdä vaan jotain pikkukivaa niin miten olisi...

Feta-pinaattipiirakka


Kinkkupiirakka

Kinkkupiirakka

Tuulihattuja (Pakasteesta!)

Perinteisiä cocktail-tikkujuttuja.. Nakkeja, lihapullia, fetaa, mozzarellaa, vihanneksia, mozzarellaa, oliiveja, ommomom.

En keksi enempää. :D Jotain makeeta tarvitsisi keksiä. Onneksi on vielä aikaa.

Pitäiskö tässä tehdä jotain järkevääkin tänään?




keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Löpinöitä.

Graah. Onpas ulkona harmaata.

Viikonloppu sujui mukavasti. Shoppailusaldo jäi nollaan. Eilen kävin Tampereella, eikä taaskaan tarttunut mitään mukaan! Olen huono shoppailemaan, mutta se kai lienee oikeastaan ihan hyvä asia.

Shopping_large
http://ataku.bplaced.net/blog/2011/06/02/extrem-shopping/
Seppälästä bongasin Tampereella kuitenkin kivan näkösen mekon, kokoja ei vaan ollut. Ajattelin tänään lähteä tosta Porin keskustasta katsomaan olisiko siellä sopivaa kokoa. Kun mä niin haluaisin uuden mekon tupareita varten! :D Tärkeä & tarpeellinen hankinta, ehdottomasti.

MEKKO
MEKKO 












Lisäksi Tampereella osallistuin hyväntekeväisyystapahtumaan yhteistyötahon edustajana. Siellä opiskelijat päättivät kerätä rahaa Virolaiseen lastenkotiin, pyysivät paikallisia stand up-koomikkoja esiintymään palkattomasti ja pistivät shown pystyyn! Ihailtavaa toimintaa. Tupa oli täynnä, esitykset olivat hyviä ja lisäksi pääsimme nauttimaan miesvoimistelusta.. :D Olivat miehet keksineet hulvattoman jutun kyllä. (Katsokaa ny -> Tyrwäkkäät)

Tumblr_luyg7wz0xz1r4xzu7o1_500_large
http://weheartit.com/from/kluchovie.tumblr.com

Molemmilla ajomatkoilla kulutin varmaan loppuvuoden kulutettavat kalorit, sen verran oli syke korkealla. En siis oikeastaan ikinä koskaan aja autoa, eli aika fiksu veto lähteä sillä Tampereelle.

Liikenneturva.fi

perjantai 9. marraskuuta 2012

Viikonlopun meininkiä.



Aevan mahtavaa perjantaita! :D

http://villavaahteranpiha.blogspot.fi/2010/12/kylpyhuone-oma-spa.html

Ai että, ettei ikinä arvaa keneltä lähtee sekä mies että koira (!!) tänään koko viikonlopun kestävälle road tripille! Sonmoro.

Taidan pistää kauneusstudion pystyyn, mennä laventelikylpyyn, kehitellä kasvonaamion, koristella kynteni ja laittaa hiuksiani jotenkin. Voisi hakea kaupasta jotain herkkuja.

Ja lauantaina olisi tyttöjen ilta! 8) Saa taas piiitkästä aikaa vanhan porukan koolle. Aateltiin hiukan shoppailla, käydä syömässä hienosti ja kreisibailata ihan laittomasti.

Sunnuntaista ei puhuta tässä vaiheessa. :D Yök.









Tänään olisi muutama tunti luentoa, sitten tentti. Tenttikirja on edelleen vaan kirjastossa! Heh. Aihe on niin kuultu ja nähty, että koitan onneani ilman kirjaa. Katsotaan kui ämmän käy. Noi luennot on jotain maailman eniten puuduttavia, vaikka ovatkin Ylemmän AMK:n opiskelijoiden kursseja! Meillä kun voi seilata koulusta toiseen kivasti. Ihan kun istuisi lähihoitajaopiskelijoiden ekan vuoden tunneilla. "Jos vanhempi on kännissä, lapselle se ei ole kivaa." Aha, en tota tässä vaiheessa vielä tiennytkään. Täytynee keksiä jotain oheistoimintaa, kalenteri rupeaa olemaan aika koristeltu.

http://www.flickr.com/photos/ahstlertumblr/5715151902/

maanantai 5. marraskuuta 2012

Oriflame.

Hellouu!

Olin sunnuntaina messuilla työvuorossa, esittelin siellä iloisesti maakuntamme koulutustarjontaa iloisille eläkeläisille. Iloisesti naureskelin nuorison iloisille "voiks teiltä valmistua sossupummiksi" - vitseille. Ah, niin kuultu, mutta nauranpa tässä silti, heh heh.

Seikkailin samalla hiukan muillakin kojuilla, Oriflamen ständiltä kaappasivat minut kanta-asiakkaakseen. En edes ehitnyt huomaamaan tapahtunutta, mutta nyt on mun kauttani mahdollisuus tilata Oriflamen kamaa. Kaikkea kanssa.

Make-up studio
http://fi.oriflame.com/products/category.jhtml?prodCat=makeup


En mä tästä mitään bisnestä ala kehittelemään, lupasin Ystävälle tilata samalla hänelle kun itsellenikin jotain shoppailen. Ihan kivaa vaihtelua. En ole Oriflamen tuotteita tähän mennessä saanut kuin lahjaksi välillä, itse en ole voinut tilata mitään helppoa kautta. Avoneita on tullut tilattua senkin edestä, kiva kokeilla näitä siis välillä.

hair X
http://fi.oriflame.com/products/category.jhtml?prodCat=hair

perjantai 2. marraskuuta 2012

Behind blue eyes!

Aika nerokkaan otsikon keksin. Luovuussuoni oikein sykkii, pumpum.

Koitin tossa taas olla meikup artisti. Luomivärinä Lumenen Natural Coden Trio Eyeshadow Denim. Sitten tulee rajaus, Iconin We Care Magnetic Eyes Magic Blue. Sen päälle nestemäinen rajaus, Gina Tricotin sinistä nestemäistä. Ripsien taivutus & ripsari. Jee. Ripset on kuvassa ihan miten sattuu, rupesi ripsari olemaan tiensä päässä.



Ja huvikseni tarrailin kynnetkin itselleni. :D



Tänään koulun porukalla viettämään viini-iltaa, namii. 8) Huomenna siskon synttäreille, sunnuntaina messuille töihin. Hauskaa viikonloppua!

torstai 1. marraskuuta 2012

Siivousavautuminen.

Aaaarg!

Kun mulla ei ole mitään virallista tekemistä tässä mun elämässäni, niin mä leikin täällä kotirouvaa. Muuten tosi kivaa, ei siinä mitään, välillä vaan herään miettimään että niin siis miten helvetin monta kakaraa mulla täällä asuu?! Viimeksi tossa äsken kun keräilin miehen retaleen vaatteita pitkin asunnon lattioita. Miksi, oi miksi ne vaatteet pitää riisua lattialle ja potkia vaan sivuun tieltä? Vaikka oon kaikkeni tehnyt, että elämä olisi mahdollisimman helppoa: Pistin jopa naulakon makkariin, että siihen voi sitten ripustaa kaikki maailman vaatteensa. Mutta ei, ei pysty. Sukkia (eikä muuten minun sukkiani) saa keräillä sänkyjen alta ja pitkin kämppää, kun koira ystävällisesti osallistuu siivoamiseen tolla omalla luovalla otteellaan.

Mä vaan hetkittäin niiin kaipaan aikaa, jolloin sain huutaa että tää on MUN asuntoni, jos SÄ et osaa olla täällä siivosti niin ovi on tossa heti vasemmalla. Enää en taida voida huutaa sillai? Hmm.

Noh, lamput on katossa, pesukone toimii, telkkarit on asennettu sinne minne niitä asennettavaksi vaadin ja tapetti on seinässä. Eli olisi kai ton ukkelinsa voinut huonomminkin valita.

Välillä vaan mietin että miten kaksi aikuista ja yksi 2kg koira voi saada niin helvetisti sotkua aikaseksi, että mulla menee sen siivoamiseen monta tuntia päivässä?

Ehkä oon vaan hiukan liian psykoottinen tän siisteysagendani kanssa?

Olkkari!

Lopputulos, vielä isompi vaalea karvamatto puuttuu:


Kuvan reunassa havaittavissa meiän uusi sohva! Kuvassa näkyy jotain valkoisia viiruja ja juttuja, joita ei livenä ole havaittavissa? :D Eli ihan moitteettomassa kunnossa! Tekonahkainen, 3:n istuttava. Maksoin tästä 100e! Kuljettivatkin sen kotiovelle asti. Unelmien sohva! Ruskea pikkukarvamatto on tossa ovensuussa, ei näy kuvassa.

Arvaa kenen karvapershe!