Terveisiä jostain Malmin huudeilta.
Eilen oli koululla Joulujuhla, aivan upea lauluesitys ja hyvin erilainen teatteriesitys. Ruoka oli hyvää ja tunnelma kohdillaan. Joulumuori oli ihan hiukea!
Valitettavasti lähtö kotiin tuli melko aikaisin, tänään lähti juna klo 06:05 kohti Helsinkiä.
Helsingissä alkoi klo 10 liiton toimikunnan kokous (näitä aikuisten kokouksia), kello on tällä hetkellä tasan 11 emmekä ole vieläkään päässeet Pasilan asemalle asti.
Pasilassa kannattaa kuulemma vaihtaa kulkuneuvoa, matka Pasilasta Helsinkiin tulee kestämään noin puoli tuntia. "Mikäli siis pääsemme Pasilan asemalle." Öö.
Että niin, lunta on näköjään pidellyt.
Huomenna olisi suunnitteilla reissu Ikeaan & Ideaparkkiin. Pelkään vaan että tää järkyttävä keli pilaa koko reissun! Ei tämmösellä säällä uskalla mihinkään lähteä. Vaikka mies on tottakai tästä eri mieltä. Ihme lappilainen.
Tänään ei Tampereella ollut vielä lunta yhtään.. Eikä Porissa. Täällä Helsingissä nyt on tää katastrofi.
Miten täältä kotiinsa pääsee?!
































