torstai 20. joulukuuta 2012

Bongattu arvonta & Eläinten Joulurauha.

Siis omg graah.

Sairaala nukkuu. Kaikki koko maailman potilaat nukkuu. Hoitohenkilökunta nukkuu. Ja sossu yksin valvoo eikä kukaan halua tai tarvitse minua! Yksinäistä, etten sanoisi. Pitäisi varmaan mennä käytäville heilumaan ja esittää kiireistä niin johan rupeaisi porukalla olemaan asiaa. Aina sama juttu, mitä lujempaa juokset ja enemmän paniikissa olet, sitä enemmän ihmisillä olisi sinulle asiaa. Onneksi kello on kohta 16 ja huomenna on perjantai.



Meillä onkin hei huomenna Joulu. 8)


Eläinten Joulurauha julistetaan tänään klo 18 (http://yle.fi/uutiset/elaimille_julistetaan_taas_joulurauhaa/5466879)

Ehdotin miehelle että viedään Rellu kuulemaan papin puhetta läheiselle koirakentälle muttei kuulemma viedä, hahah. :D Mutta Rellua ei saa hänen mielestään enää kiusata nyt sitten tänä vuonna. Mä oon kyllä enemmänkin sitä mieltä ettei se elukka saa enää kiusata mua tänä vuonna. Täytynee keskustella chihuahuan kanssa asiasta, että miten tämä hommeli menee.

Enivei, on siis ihan sopivaa juhlia Joulua huomenna. Tai jotain siihen suuntaan sillai niin. Mieheke lähtee siis lauantaiaamuna takaisin sinne, mistä tulikin, ja sen takia me syömme hyvin, juomme glögiä kynttilänvalossa ja avaamme pakettimme huomenna. Valkosipuliperunoita ja paistia, mmh... Mun nimelläni näyttikin olevan jotain 120 pakettia, ei kuulemma yhtään ollut mennyt lahjaostoksilla överiksi... Juuuu ei.



Ja hohoi, osallistukaa arvontaan ja kertokaa eteenpäin! -> http://hennasphotographing.blogspot.fi/2012/12/lahjakortin-arrrrvonta.html
Aika muikea palkinto.


... Tulikin Seppälästä iloisesti mieleeni että tarttis varmaan hankkia uudet housut. Siis farkut. Kun mulla oli yhdet aiivan ihanat, jotka on mystisesti kadonneet maan päältä (Etsitty on. Paljon. Usein.) ja nää mun ainoaksi farkuiksi jääneet on nyt ystävällisesti ratkenneet haaroista. Sitten ihmettelen että kui ihmiset töllää. Sossutäti vähän vaan vilauttelee.

Ei kommentteja: