maanantai 4. marraskuuta 2013

Arpaonni, suosi minnuu.

Parempaa arpaonnea tavoitellessani tiedotan, että Peggyn pieni punainen keittiö -blogissa on ihana arvonta! 8) Aiai kun tuollaiset saisi jouluksi omakseen! Tekisi mieli ihan kauheasti jotain tollasia leivontajuttuja mutta kun ovat kovin kalliita. Ei raaski.

Ihmeellinen kausi meneillään. Kauhea innostus jostain randomeista jutuista, joista en vielä kuukausi sitten olisi ikinä uskonut voivani olla kiinnostunut. Ja sitten taas kuitenkin muilta osin aika möh-fiilis.

Kahvakuulaisin ja opettelisin leipomaan vaan. 
Pitäkää yliopistonne, ruotsin tuntinne, korttiaskartelunne ja yhdistystoimintanne.


.. Eivaa. Kyllä mä ruotsia olen jaksanut opiskella ahkerasti. Tahti on vaan kurssilla aika kova, enkä meinaa oikein pysyä perässä. Mikä taas nyt vaan ei oikein sovi mulle. 

.. Ja kouluhommia oon tehny kaikesta huolimatta. Äskenkin häärättiin taas koko perheen voimin mun kouluhommiani! Ja todettiin tuon insinöörin kanssa, että meillä taitaa olla eri englanti käytössämme. Ei sitä usko ennen kun toteaa, että miten erilaista on insinöörin englantin ja sossun englanti. Sanoilla kun voi olla aika monta merkitystä.

Niin. No. Kunhan halusin ilmoittaa.

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

kirjoita !